Veelgestelde vragen

  • Account en inloggen
    • Wat kan ik met een account?
      Met het account dat je aanmaakt voor de wereld van Hero Baby kun je punten sparen voor korting op leuke cadeaus en meedoen met leuke acties. Daarnaast kun je met dezelfde accountgegevens inloggen in de webshop van Hero Baby op shop.dewereldvanherobaby.nl, waar je producten van Hero Baby en Organix kunt bestellen.
    • Hoe maak ik een account aan?
      Je kunt jezelf aanmelden voor de wereld van Hero Baby door een account aan te maken met je e-mailadres. Ga naar ‘Aanmelden’, kies voor het aanmaken van een nieuw account en volg de stappen.
    • Hoe log ik in?
      1. Ga naar 'Aanmelden' en kies dan voor inloggen. 
      2. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en bevestig. 
      3. Je bent ingelogd!
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
      1. Kies in het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten?’. 
      2. Vul je e-mailadres in en druk op de bevestigingsknop. 
      3. Klik op de knop in de e-mail die je ontvangt. 
      4. Vul een nieuw wachtwoord in en bevestig. 
      5. Je kunt nu inloggen met je nieuwe wachtwoord.
    • Kan ik mijn gegevens wijzigen?
      Is je (e-mail)adres gewijzigd of wil je een nieuw wachtwoord instellen? Log dan in met je account en ga naar de accountomgeving. Hier vind je jouw e-mailadres, wachtwoord en adresgegevens en heb je de mogelijkheid om deze aan te passen. Lukt het niet om in te loggen? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.
    • Ik wil me graag afmelden, wat moet ik doen?
      Let op: als je stopt wordt je complete account, inclusief alle gespaarde punten en zegels, verwijderd. 
      1.  Log in met je account. 
      2. Ga naar de accountomgeving en kies voor 'Account verwijderen'. 
      3. Bevestig dat je jouw account wilt verwijderen middels het daartoe bestemde formulier. 
      4. Je ontvangt een e-mail met een link. 
      5. Klik op die link om te bevestigen.
    • Vanuit welke landen kan ik deelnemen?

      Deelname aan De wereld van Hero Baby is op dit moment enkel mogelijk in Nederland. Ook kunnen bestellingen in de Spaarshop van Hero Baby alleen op adressen in Nederland geleverd worden.

  • Sparen
    • Wat is De Wereld van Hero Baby?
      De Wereld van Hero Baby is een online platform waar je kunt sparen voor gratis producten of korting op allerlei leuke artikelen. 
    • Hoe spaar ik punten?
      Wanneer je bent ingelogd op de wereld van Hero Baby kun je punten sparen door unieke codes in te voeren op de website of in de app. Deze codes vind je op de verpakkingen van Hero babyvoeding (met uitzondering van volledige zuigelingenvoeding) en in nieuwsbrieven die je ontvangt wanneer je hiervoor toestemming hebt gegeven in je account.n.
    • Wat kan ik met mijn gespaarde punten?
      Je gespaarde punten kun je in de Spaarshop van de wereld van Hero Baby verzilveren voor korting op leuke producten. Bij elk product wordt aangegeven hoeveel punten je nodig hebt om het product met korting te kunnen bestellen. Als je ingelogd bent zie je het aantal punten dat je al gespaard hebt. Lees meer over het bestellen in de Spaarshop onder 'Bestellen van cadeaus in de Spaarshop'.
    • Wat zijn Milestone Cards?
      Milestone Cards zijn extra acties waaraan je kunt deelnemen. Elke Milestone Card heeft een andere manier van sparen. Kijk daarom per Milestone Card wat je moet doen en welke beloning deze oplevert. Om deel te kunnen nemen maak je eenmalig een account aan met je e-mailadres.
    • Hoe lang duurt deze spaaractie?
      De Milestone Cards hebben geen einddatum. Gespaarde punten ouder dan twee jaar vervallen op 31-12 van dat jaar. 
    • Welke producten lopen mee in deze actie?
      Alle producten van Hero Baby Nutrasense en Hero Baby Standaard lopen mee in de actie, behalve de producten die vanuit wetgeving zijn uitgesloten. Voor volledige zuigelingenvoeding (stage 1) en speciale voeding die je in overleg met je health care professional geeft, mag wettelijk geen reclame worden gemaakt. Het sparen van punten valt hier ook onder. Dat betekent dat je met de volgende producten geen punten kunt sparen: Hero Baby Standaard stage 1, Hero Baby Nutrasense stage 1, Hero Baby Nutrasense Comfort, Hero Baby Nutrasense PEP en Hero Baby Nutrasense Prematuur. Op deze producten staat geen actiecode.
    • Waar kan ik de actiecodes vinden? 
      Je kunt de actiecodes vinden op onze deelnemende producten. Bij Hero Baby Nutrasense vind je de codes op de onderkant van het blik en bij Hero Baby standaard staat de code op de bovenkant van het pak. Daarnaast kan Hero Baby extra actiecodes delen per e-mail, bijvoorbeeld in nieuwsbrieven.
    • Ik heb een Hero Baby product gekocht, maar er staat geen code op. Wat nu?
      Het kan zijn dat je een product hebt gekocht, waarvoor wij vanuit wetgeving geen reclame mogen maken. Het sparen van punten valt hier ook onder. Voor volledige zuigelingenvoeding (stage 1) en speciale voeding die je in overleg met je health care professional geeft, mag wettelijk geen reclame worden gemaakt. Dat betekent dat je met de volgende producten geen punten kunt sparen: Hero Baby Standaard stage 1, Hero Baby Nutrasense stage 1, Hero Baby Nutrasense Comfort, Hero Baby Nutrasense PEP en Hero Baby Nutrasense Prematuur. Op deze producten staat geen actiecode. Mocht je een ander product dan deze hebben gekocht en toch geen code kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
    • Hoe voer ik een code in? 
      Bovenaan de website vind je een veld waarin je de code kan invoeren. In de app kan je op de homepagina de code invoeren.
    • Mijn code is ongeldig of al gebruikt. Wat nu?
      Vervelend dat je code niet werkt! Verzeker jezelf ervan dat het een nieuwe code is (de codes zijn uniek en kunnen slechts één keer gebruikt worden). Zou de code moeten werken maar is dit niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice.
    • Moet ik mijn codes bewaren?
      Elke code is één keer te gebruiken. Nadat je een code hebt ingevoerd is deze verzilverd en niet meer bruikbaar en hoef je deze niet meer te bewaren.
    • Kan ik mijn punten of zegels aan iemand anders geven?
      Eenmaal toegevoegd aan je saldo of spaarkaart zijn punten en zegels niet meer overdraagbaar. Je kunt natuurlijk wel je ongebruikte codes aan iemand anders geven zodat hij of zij ze via zijn of haar eigen account kan invoeren. 
  • Bestellen in de Spaarshop
    • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? 
      Ja. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst of deze in je ongewenste mail terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet, ga dan terug naar de website of app. Als je bestelling niet helemaal voltooid is (dit kan gebeuren wanneer het betalingsscherm niet goed afgesloten wordt) krijg je hiervan een melding te zien en kun je kiezen om de bestelling alsnog af te ronden of om deze te annuleren. Neem bij twijfel even contact op met de klantenservice.
    • Wat zijn de verzendkosten?
      De producten in de Spaarshop worden door verschillende aanbieders geleverd, de verzendkosten kunnen dan ook per product verschillen. Als er verzendkosten moeten worden betaald voor jouw product dan vind je deze terug op de productpagina en later ook in de winkelwagen. 
    • Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
      De producten in de Spaarshop worden door verschillende aanbieders geleverd, de levertijd kan dan ook per product verschillen. De verwachte levertijd van jouw product vind je terug op de productpagina en later ook in de winkelwagen. 
    • Kan ik mijn pakket op een ander adres laten leveren? 
      Ja, dat kan. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je een alternatief bezorgadres invullen. Nadat je bestelling geplaatst is kan het bezorgadres niet meer gewijzigd worden. 
    • Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu? 
      Heb je een bevestiging van je bestelling ontvangen en is de verwachte levertijd verstreken zonder dat je een pakket ontvangen hebt? Neem contact op met de aanbieder van het product, zij zullen je verder helpen. Gebruik het contactformulier op de website en selecteer de partner die jouw product aanbiedt. 
    • Kan ik mijn bestelling nog annuleren? 
      Heb je eenmaal besteld, dan is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren. Heb je je bestelling ontvangen, dan geldt de wettelijke bedenktijd: de periode waarin je jouw bestelling kunt retourneren. Kijk daarvoor bij de partnervoorwaarden van je bestelde product.   
    • Kan ik mijn bestelde product(en) retourneren? 
      Dat hangt af van de retourvoorwaarden van de partner die jouw product(en) aanbiedt. Kijk daarvoor bij de partnervoorwaarden van je bestelde product of neem contact op met de partner via het contactformulier.   
    • Kan ik meer punten inleveren voor meer korting? 
      Nee, het aantal in te leveren punten en de korting staan vast. 
    • Kan ik op deze website ook producten van Hero Baby of Organix bestellen?
      Nee, in onze Spaarshop bestel je met korting leuke cadeaus voor jezelf of je kleine. Voor baby- en kindervoeding van Hero Baby en Organix kun je terecht in de webshop van Hero Baby op shop.dewereldvanherobaby.nl.
  • Klachten en contact